Gästbloggning

Shululu :) bella hära. Håller på att fixa fislisas söta blogg lite. Eller nej. Jag har fixat den men ska egentligen fixa mer men eftersom fia inte svarar på msn så kan jag ju inte. Är du död fia? Om du ser detta så skriv till mig!


Nu svarade hon, haha. Vet inte vad jag ska skriva mer så ciao :) Och för er som inte vet så är fia bääääääääääst :) BÄST BÄST BÄST! Men eftersom hon heter fislisa så förstår ni nog att hon fiser mycket och det är inte trevligt ska ni veta. Men trots det så är hon bäst :) Många pussar till henne!  / Bella


En bild på söta fislisa :), Tycker ni inte det ser ut som om hon ska fisa? HAHAHAHAH
Förlåt fia men jag var tvungen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0