Veckan:

Såhär ser resten av min vecka ut:

Onsdag: Sätrahallen med skolan. (Inte med min klass, ska hjälpa min lärare & Malin att vara ledare) Börjar 11 och är hemma någon gång runt 2 tror jag. Ska äta med malin på pizzeria efter det också.

Torsdag: Städdag i skolan, börjar 9 och slutar nog ganska tidigt med tanke på att det är skolasvslutning nästa dag och vi kan ju inte städa hur länge som helst, hih ;p

Fredag: Julavslutning och sedan jullov :) Ska åka till Agustina efter det tror jag, och kommer nog vara där hela helgen eller något. Vi får se, kommer iallafall kunna blogga då.

Resten av dagarna kan bli påverkade, får se. puss ♥

Kommentarer
Postat av: HANNA

ja visst är han :)

2008-12-16 @ 14:34:05
URL: http://ladiewarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0